DAMMANN-tracs OPRYSKIWACZE SAMOJEZDNE

NAJWYŻSZA KLASA W OPRYSKIWACZACH SAMOJEZDNYCH

Opryskiwacze samojezdne DAMMANN-tracs
– z napędem hydrostatycznym
– przyjazna dla środowiska aplikacja płynów i środków nawozowych

Pod względem zakresu zastosowania wyróżniamy trzy typy:


Kabina 4 kategorii
do DAMMANN-trac

– lepsza widoczność otoczenia dzięki większym powierzchniom szklanym
– ergonomiczna obsługa wszystkich przełączników – dobra widoczność kontrolek

Kabina nadciśnieniowa kategorii 4
z filtrem z aktywnym węglem i filtrem zawiesinowym

– komfort na stanowisku pracy
– amortyzowane siedzenie [Grammer ACTIMO XXL z zagłówkiem] i regulowana kolumna kierownicy
– łatwość obsługi – elementy obsługowe i dźwignia jazy blisko siebie
– dostępność wygodnych schowków, uchwytu na napoje
– widok panoramiczny
– optymalna izolacja hałasu
– drzwi przesuwne
– zabezpieczony, łatwo dostępny moduł serwisowy
– podłokietnik prawy z dźwignią jazdy
– wyposażenie do systemu kamer
– radio DAB+ z napędem CD i połączeniem Bluetooth do telefonu
– siedzenie awaryjna
– automatyczne ogrzewanie i klimatyzacja
– szyby izolujące ciepło
– zintegrowany wyświetlacz pojazdowy
– reflektor roboczy LED z przodu i z tyłu
– składane pneumatyczne wejście

Uchwyt na telefon, tablet [opcja]


KOMFORT JAZDY
– Wybór trybu jazdy: pedał jazdy / dźwignia jazdy
– Tempomat do: drogi / alejki / nawrotu

SILNIK
– 6 cylindrów Mercedes-Benz OM936
– Pojemność skokowa 7,7 l
– Moc 285 KM [DT 2800H + DT 2400H], 313 KM [DT 3500H]
– Cykle konserwacyjne 750 h
– Najnowsza technologia spalin – katalizator i filtr cząstek stałych
– Sterownik silnika zależny od obciążenia

RAMA I MECHANIZM JEZDNY
– Pojazd nośny do nadwozi wymiennych: opryskiwacz / rozrzutnik nawozu
– Opony – wiele opcji ogumienia i rozstawu osi
– Kierowanie wszystkimi kołami – STANDARD w DT 3500H i DT 2400H / OPCJA w DT 2800H
– Regulacja rozstawu – opcjonalne dopasowanie do uprawy – STANDARD w DT 2400H / OPCJA w DT 2800H

NAPĘD JEZDNY
– Hydrauliczne silniki z piastą koła
—- wysokie podnoszenie
—- duży moment rozruchowy
—- bezobsługowe hamulce lamelowe
—- skuteczne hamowanie
– Inteligentne sterowanie napędem jezdnym EcoDrive TM
—- optymalna trakcja
—- silnik Diesla zawsze w idealnym punkcie roboczym


OPCJE WYPOSAŻENIA

Instalacja regulacji ciśnienia
w oponach
[opcja do DT 2800H i DT 3500H)

– właściwy opór toczenia się na drodze – oszczędność paliwa, mniejsze zużycie opon
– optymalne obciążenie gruntu na polu
– sterowanie: terminal ISOBUS
OPCJA:
— automatycznie regulowane przez poziom napełnienia dostosowanie ciśnienia wewnętrznego opon przez ATC
— dodatkowa sprężarka do szybkiego napełniania


Centralne smarowanie – prosta konserwacja

– listwa centralnego smarowania – łatwa dostępność
– instalacja centralnego smarowania
niezawodna, z precyzyjnym sterowaniem elektronicznym i dokładnym dozowaniem
wszystkie elementy otrzymują faktycznie potrzebną ilość smaru
brak uciążliwych okresów przestoju
monitorowanie ilości przepływu, ciśnienia i poziomu smaru
obsługa zintegrowana na wyświetlaczu pojazdowym